S telefonickou dostupností lékařských ordinací není nikdo spokojen. Pacienti si stěžují, že v ordinaci nikdo nebere telefon. Lékaři a sestry se pro samé telefonování nestíhají věnovat pacientům, kteří jsou objednaní na kontrolu. Od pandemie COVID-19 se problém ještě eskaloval.
Proto jsme se rozhodli zavést funkci čekání na přepojení. Pokud zavoláte do INTENDIA klinika, budete umístěni do fronty volajících. Po osmé hodině ranní může tato fronta mít i 10 čekajících – tolik volání jsme běžně zmeškali během vyřizování jediného telefonátu. Pokud se nedovoláte nebo nedočkáte, zavolejte před polednem nebo v odpoledních ordinačních hodinách. Naše recepční dělají vše proto, abychom většinu telefonátů přijali a zpracovali.
Hovory, které se uskuteční mimo ordinační dobu, ústředna nepřepojuje. Automatická odpověď volajícímu poradí, kdy nás zastihne v práci.
Stále platí, že prosíme o upřednostnění mailové komunikace na adrese info@intendia.cz. Vaše zprávy v recepci vyřídíme během dne. Pokud požadujete konzultaci s lékařem, recepční Váš mail přepošle a odpovíme později.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.