S telefonickou dostupností lékařských ordinací není nikdo spokojen. Pacienti si stěžují, že v ordinaci nikdo nebere telefon. Lékaři a sestry se pro samé telefonování nestíhají věnovat pacientům, kteří jsou objednaní na kontrolu. Od začátku pandemie COVID-19 řeší problém s extrémními požadavky na vyřizování telefonátů snad všechna zdravotnická zařízení na světě.
Proto jsme se rozhodli zavést funkci čekání na přepojení. Pokud zavoláte do INTENDIA klinika, budete umístěni do fronty volajících. Po osmé hodině ranní může tato fronta mít i 10 čekajících – tolik volání jsme běžně zmeškali během vyřizování jediného telefonátu. Pokud se nedovoláte nebo nedočkáte, zavolejte před polednem nebo v odpoledních ordinačních hodinách. Naše recepční dělají vše proto, abychom většinu telefonátů přijali a zpracovali.
Hovory, které se uskuteční mimo ordinační dobu, ústředna nepřepojuje. Automatická odpověď volajícímu poradí, kdy nás zastihne v práci.
Stále platí, že prosíme o upřednostnění mailové komunikace na adrese info@intendia.cz. Vaše zprávy v recepci vyřídíme během dne. Pokud požadujete konzultaci s lékařem, recepční Váš mail přepošle a odpovíme později.
Děkujeme za pochopení a trpělivost.